کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عامل‌ های هوش مصنوعی چالش جدید مایکروسافت

استفاده از هوش مصنوعی مولد و مدل‌ های زبان بزرگ برای خودکارسازی و ساده‌ سازی وظایف افرادی که با کامپیوترهای شخصی کار می‌کنند، همچنان در حال رشد است. با این حال، نیاز به بررسی عملکرد AI برای انجام وظایف نیز وجود دارد. این هفته، Microsoft Research اعلام کرد که یک معیار مخصوص برای آزمایش عامل‌ های AI روی کامپیوترهای شخصی Windows توسعه داده است.

 

عامل‌ های هوش مصنوعی چالش جدید مایکروسافت

 

معیار، همانطور که در صفحه GitHub Microsoft نشان داده شده است، Windows Agent Arena نام دارد. این چارچوب برای آزمایش اینکه عامل‌ های AI چقدر خوب و سریع می‌توانند با برنامه‌ های Windows که معمولاً توسط انسان‌ ها استفاده می‌شود تعامل کنند، طراحی شده است. لیست برنامه‌ هایی که با عامل‌ های AI در Windows Agent Arena آزمایش شدند شامل مرورگرهای وب مانند Microsoft Edge و Google Chrome، توابع سیستم عامل مانند تنظیمات File Explorer، برنامه‌ های کد نویسی مانند Visual Studio Code، برنامه‌ های ساده از پیش نصب شده Windows مانند Notepad، Clock و Paint و حتی تماشای ویدیو با VLC Player بود.

Microsoft اظهار داشت: "ما چارچوب OSWorld را برای ایجاد بیش از 150 وظیفه متنوع Windows در حوزه‌ های نماینده که نیاز به توانایی‌ های عامل در برنامه‌ ریزی، درک صفحه نمایش و استفاده از ابزار دارد، تطبیق می‌دهیم. معیار ما همچنین مقیاس‌ پذیر است و می‌تواند به راحتی در Azure برای یک ارزیابی کامل معیار در مدت زمان کوتاه 20 دقیقه موازی شود."

Microsoft Research همچنین یک عامل چند حالته به نام Navi را برای آزمایش آن در معیار Windows Agent Arena ایجاد کرد. از آن خواسته شد تا وظایف را با برخی از پیام‌ های متنی انجام دهد، مانند "آیا می‌توانید وب سایتی که در حال مشاهده آن هستم را به یک فایل PDF تبدیل کنید و آن را روی صفحه اصلی من، یعنی دسکتاپ، قرار دهید؟" مشخص شد که Navi دارای نرخ موفقیت عملکرد متوسط ​​19.5 درصد است که هنوز بسیار پایین‌ تر از نرخ عملکرد انسانی 74.5 درصد است.

داشتن یک معیار مانند Windows Agent Arena می‌تواند یک توسعه عظیم برای ایجاد عامل‌ های AI باشد، بنابراین می‌توان آنها را بهبود بخشید و عملکردی نزدیک به سطح عملکرد انسان داشته باشند.

تیم Microsoft همچنین با محققان دانشگاه کارنگی ملون و دانشگاه کلمبیا روی این پروژه همکاری کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50987 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/25 تعداد مشاهده: 594
سافت گذر